Menu
košík
0
cz
CZK
kategorie
Závěsná čtecí mapa č. 16
Čtecí mapa č. 16

Závěsná čtecí mapa č. 16

0% (0 hodnocení)
Mapa č. 16 je určena jako doplněk výuky pro publikaci: NEOBYČEJNÝ SLABIKÁŘ I. Závěsné čtecí mapy s psacím písmem SFUMATO ® slouží ke čtení z tabule jsou určené především pro metodiku Sfumato ®, ale lze je využít pro všechny ostatní metody čtení.
1 300,00 Kč
4-8 týdnů (zakázková výroba)
ks
katalogové číslo: M16
cena bez DPH:1 074,38 Kč
cena vč. DPH:1 300,00 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy
diskuze

Závěsné čtecí mapy s psacím písmem SFUMATO®

Závěsné čtecí mapy s psacím písmem SFUMATO® slouží ke čtení z tabule jsou určené především pro metodiku Sfumato®, ale lze je využít pro všechny metody čtení. Mapa č. 16 je určena jako doplněk výuky pro publikaci: NEOBYČEJNÝ SLABIKÁŘ I

Celkový počet map je 21 kusů. Rozměry mapy jsou: 120 x 125 cm. Materiál: PVC baner premium, gramáž: 510 g/m2. Mapy jsou zakončeny dřevěnými lištami. Horní lišta má silonové lanko na zavěšení. Mapy lze objednat jednotlivě nebo v sadách. Jako alternativu lze objednat elektronickou variantu s licenční smlouvou na využití map.

 

POPIS A OBSAH MAP:
1.-5. mapa: písmena a slova z ŽIVÉ ABECEDY (5. mapa má přesah do I. dílu Neobyčejného slabikáře)
5.-16. mapa: slouží pro učební látku z NEOBYČEJNÉHO SLABIKÁŘE I (16. mapa má přesah do II. dílu Neobyčejného slabikáře)
16.-20. mapa: určeny pro učební látku z NEOBYČEJNÉHO SLABIKÁŘE II
21. mapa: celá ABECEDA s psacím písmem Sfumato  (doplněk pro vyučování)

 

PRÁCE S MAPOU č. 16:
Učíme se vyslovovat slova s MĚKKÝMI SLABIKAMI.
Dlouhé samohlásky stále dodržujeme dvakrát delší než krátké samohlásky.
SPODOBU ZNĚLOSTI stále procvičujeme.
Delší slova čteme zpěvně, nesmí dojít k přidechnutí, narušila by se plynulost.
Znalost pojmů je podmínkou čtení s POROZUMĚNÍM.

 

VÝHODY ZÁVĚSNÝCH MAP:

  • učitel využívá mapy místo psaní na tabuli
  • podstatnou výhodou je ušetření času učiteli s přípravou na vyučovací hodiny
  • úspora místa na tabuli
  • žáci mohou kdykoliv číst z mapy při individuální práci či ve skupinách
  • lze se rychle vracet k již probrané látce za účelem doučování či opakování
  • šetrnější pro zrak dítěte i učitele - při čtení upřednostňujeme přirozené světlo pro oči
  • eliminujeme bílé světlo (obrazovka, projektor)
  • v současnosti můžeme hovořit i o úspoře el. energie

 

Video: využití čtecí mapy v praxi s žákem

 

ELEKTRONICKÁ VARIANTA:
V případě, že by si škola v této fázi nemohla zakoupit mapy ve fyzické podobě, lze využít alternativu, ELEKTRONICKÉ ZPRACOVÁNÍ s tím, že se podepíše se školou LICENČNÍ SMLOUVA o jejich využití.

 

Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze
X
Používáme cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.
SOUHLASÍM
nesouhlasím