Menu
košík
0
cz
CZK
kategorie
Závěsná čtecí mapa č. 13
Čtecí mapa č. 13

Závěsná čtecí mapa č. 13

0% (0 hodnocení)
Mapa č. 13 je určena jako doplněk výuky pro publikaci: NEOBYČEJNÝ SLABIKÁŘ I. Závěsné čtecí mapy s psacím písmem SFUMATO ® slouží ke čtení z tabule jsou určené především pro metodiku Sfumato ®, ale lze je využít pro všechny ostatní metody čtení.
1 300,00 Kč
4-8 týdnů (zakázková výroba)
ks
katalogové číslo: M13
cena bez DPH:1 074,38 Kč
cena vč. DPH:1 300,00 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy
diskuze

Závěsné čtecí mapy s psacím písmem SFUMATO®

Závěsné čtecí mapy s psacím písmem SFUMATO® slouží ke čtení z tabule jsou určené především pro metodiku Sfumato®, ale lze je využít pro všechny metody čtení. Mapa č. 13 je určena jako doplněk výuky pro publikaci: NEOBYČEJNÝ SLABIKÁŘ I

Celkový počet map je 21 kusů. Rozměry mapy jsou: 120 x 125 cm. Materiál: PVC baner premium, gramáž: 510 g/m2. Mapy jsou zakončeny dřevěnými lištami. Horní lišta má silonové lanko na zavěšení. Mapy lze objednat jednotlivě nebo v sadách. Jako alternativu lze objednat elektronickou variantu s licenční smlouvou na využití map.

 

POPIS A OBSAH MAP:
1.-5. mapa: písmena a slova z ŽIVÉ ABECEDY (5. mapa má přesah do I. dílu Neobyčejného slabikáře)
5.-16. mapa: slouží pro učební látku z NEOBYČEJNÉHO SLABIKÁŘE I (16. mapa má přesah do II. dílu Neobyčejného slabikáře)
16.-20. mapa: určeny pro učební látku z NEOBYČEJNÉHO SLABIKÁŘE II
21. mapa: celá ABECEDA s psacím písmem Sfumato  (doplněk pro vyučování)

 

PRÁCE S MAPOU č. 13:
Důsledně dodržujeme délku DLOUHÝCH SAMOHLÁSEK.
Převažuje HROMADNÉ čtení, UNISONO, které zpomaluje čtecí proces,
abychom podpořili PERIFERNÍ NAČÍTÁNÍ písmen, slov.
Rozšiřujeme slovní zásobu, tvoříme věty na MÉNĚ FREKVENTOVANÁ slova.
Trénujeme ZPĚVNOST.

 

VÝHODY ZÁVĚSNÝCH MAP:

  • učitel využívá mapy místo psaní na tabuli
  • podstatnou výhodou je ušetření času učiteli s přípravou na vyučovací hodiny
  • úspora místa na tabuli
  • žáci mohou kdykoliv číst z mapy při individuální práci či ve skupinách
  • lze se rychle vracet k již probrané látce za účelem doučování či opakování
  • šetrnější pro zrak dítěte i učitele - při čtení upřednostňujeme přirozené světlo pro oči
  • eliminujeme bílé světlo (obrazovka, projektor)
  • v současnosti můžeme hovořit i o úspoře el. energie

 

Video: využití čtecí mapy v praxi s žákem

 

ELEKTRONICKÁ VARIANTA:
V případě, že by si škola v této fázi nemohla zakoupit mapy ve fyzické podobě, lze využít alternativu, ELEKTRONICKÉ ZPRACOVÁNÍ s tím, že se podepíše se školou LICENČNÍ SMLOUVA o jejich využití.

 

Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze
X
Používáme cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.
SOUHLASÍM
nesouhlasím